Ploty Ploty Betafence RO Žogi Betafence HU Tvoros Aiad Betafence EE

Betafence tvora saugo oro uostą Durbane

King Shaka oro uostas buvo visiškai pasiruošęs 2010 m. Pasaulio futbolo čempionatui, kadangi jį saugojo aukšto saugumo Securifor sistema.

Pasirengimas futbolo čempionatui

2010 m. Pasaulio futbolo čempionatas vyko Pietų Afrikoje. Šiuo laikotarpiu buvo tikimasi masinio svečių ir futbolo aistruolių antplūdžio. Seno Durbano oro uosto nebuvo galima padidinti ir modernizuoti iki reikalaujamo lygio, todėl buvo nuspręsta pastatyti visiškai naują oro uostą,  atitinkantį esamus logistikos iššūkius ir keliamus reikalavimus.

2 lygių apsauga

King Shaka oro uosto perimetro apsaugai skirtą konkursą laimėjo ir kontraktą pasirašė Betafence. Oro uosto projektas buvo padalintas į dvi dalis:

  • visos oro uosto teritorijos išorinis aptvėrimas
  • oro uosto zonoje esančių pastatų aptvėrimas (vidinis)

Teritorijos išorinis aptvėrimas reikalavo itin aukšto saugumo sistemos, kuri apsaugotų oro uosto teritoriją nuo galimo vandalizmo ir įsibrovėlių prasibrovimo į zoną. Antroji zona – iš esmės turėjo atskirti kai kurias oro uosto zonas ir pastatus.

Securifor tvora – užtikrinta apsauga

Durbano oro uosto zonos apsaugai buvo pasirinktos dviejų tipų aukšto saugumo Securifor tvoros: 358 Dublo ir 358 Singleskin. Abejos sistemos buvo įrengtos ant stulpelių su dvigubomis lenktomis alkūnėmis ir ant jų uždėtais skustuvo juostos ritiniais. Securifor panelė turi itin siauras tinklo akis, todėl šią tvorą sunku įveikti – tiek mėginant perlipti per jos viršų, tiek bandant perkirpti panelės vielas. Taip pat Securifor tvora yra visiškai skaidri – o tai užtikrina itin efektyvų stebėjimo kamerų darbą. Taip pat Securifor Dublo ir Singleskin sistemos buvo parinktos kuro sandėlio ir valdymo bokšto apsaugai. Iš viso Durbano oro uosto teritorijoje buvo įrengta 10 km. ilgio tvora.

Automobilių aikštelės teritoriją atskiria Securifor 3D panelės

Taip pat vienas iš projekte pateiktų reikalavimų buvo atskirti keletą komercinių zonų oro uosto teritorijoje. Kadangi šios komercinės zonos buvo įvertintos, kaip neaukšto rizikos lygio, jų apsaugai buvo pasirinkta Betaview sistema, kurios komplektacija remiasi Securifor produktų asortimentu. Su plieniniais, apsauginį varžtą turinčiais fiksatoriais šios panelės buvo sumontuotos ant Bekafix Super Secure stulpelių. Betaview sistema yra stilingesnė ir puikiai dera prie architektūros bei pastatų. Panelės yra padengtos poliesterio danga, todėl jos yra atsparios agresyviai aplinkos įtakai daugelį metų. Betaview sistema buvo panaudota automobilių stovėjimui skirtų vietų ir keletos visuomeninių pastatų apsaugai.

5 mln. keleivių per metus

King Shaka tarptautinis oro uostas (KSIA) iškilmingai buvo atidarytas 2010 m. gegužės 1 d., t.y. lygiai vieną mėnesį prieš Pasaulio futbolo taurės rungtynes. Jo statybos kainavo 900 mln. dolerių. 2013 metais Durbano oro uostas aptarnavo 50.000 orlaivių keliaujančius 5 mln. keliautojų.